Dokumentation til din ansøgning om personligt tillæg
For, at kunne behandle din ansøgning, skal der være vedlagt dokumentation til ansøgningen.
Ved behandlingen af din ansøgning foretages en konkret vurdering af dine samlede økonomiske forhold.
I vurderingen indgår din formue, sociale pension og alle andre indtægter.
Nedenstående er ikke en udtømmende liste, men som hovedregel en generel dokumentation, som bruges til behandling af din ansøgning.
Du kan derfor opleve i nogle tilfælde, at du modtager et brev fra Pension om yderligere dokumentation.
Generel dokumentation:
- Dokumentation på aktuelle udgifter herunder boligudgifter – specifikation på husleje og seneste a’conto regning på el.
- 3 måneders kontoudskrifter fra alle dine konti (kontoudskrifter, der er kopieret til Excel eller Word godkendes ikke)
- Dokumentation for aktuel formue, eks. aktuel værdi på aktier mm.
- Eventuel anden relevant dokumentation
Dokumentation kan sendes til pension@balk.dk
Din ansøgning kan ikke behandles, før dokumentationen er modtaget.
Ved spørgsmål til dokumentation er du velkommen til at kontakte Pensionsteamet på telefon 4477 2040 mellem kl. 9-12, alle hverdage.