Affaldsbeholder

Hvis låget til din beholder er gået i stykker, så kan du bestille et nyt eller bestille en reparation via Vestforbrænding Selvbetjening

Du er også velkommen til at kontakte Vestforbrændings Kundeservice på telefon 70 25 70 60

 

Hvis din affaldsbeholder er gået i stykker, skal du kontakte Vestforbrændingens kundeservice for yderligere information.

Skriv til Kundeservice@vestfor.dk eller ring på 7025 7060

Vælger du at benytte en gammel beholder til haveaffald skal du vide, at den ikke skiftes ved slitage, hærværk, hvis du selv kommer til at lave en skade på den eller den går i stykker pga. vind og vejr (frost, storm og andre vejrforhold, der kan skade din beholder).

I de tilfælde kan du selvfølgelig vælge selv at investere i en ny, som kan indkøbes i de fleste byggemarkeder. Du skal blot sikre dig, at det er godkendte plastbeholdere 140-240 ltr. mærket EN 840-1.

Hvis du mener, beholderen har taget skade af andre årsager ,skal dette meldes direkte ind til din renovatør, som vil vurdere om skaden evt. kan være en forsikringssag. Renovatøren kan kontaktes på mail skader@mlarsen.dk.

Beholderen skal ikke tilmeldes affaldsordningen, men blot stilles ud dagen før eller senest kl. 6.00 på tømmedagen.

     

Det er grundejeren, der er ansvarlig for at holde affaldsbeholderen ren.

I forbindelse med den nye affaldsordning bliver beholderne uddelt løbende. Du vil modtage et brev om dette i din e-boks.

​De nye affaldsbeholdere ejes og stilles til rådighed af  kommunen.

Det er ejeren af boligen, der skal bestille de nye affaldsbeholdere og betale for dem.

Vælger du at bestille beholdere til affald, bliver både betalingen for afhentning af affald og for de nye beholdere opkrævet via din ejendomsskattebillet.

 

 

Andre sider i Affaldsbeholder

Kontakt

Vestforbrænding
Selvbetjening

Kundeservice

70 25 70 60